عصمت منصور 3

عصمت منصور گفت: حمله زمینی ارتش اشغالگر به جنوب لبنان فرصت بی نظیری برای مقاومت لبنان فراهم می کند تا تاکتیک خود را تغییر بدهد و بیشترین زیان‌های را به رژیم صهیونیستی وارد کند.

سرویس جهان مشرق - این کارشناس فلسطینی در گفتگو با مشرق تاکید کرد رژیم صهیونیستی با حمله و وارد کردن ضربه سختی به دو عضو مهم محور مقاومت یعنی؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" و حزب الله لبنان، این محور را با چالش بزرگی رو به رو کرده است. اما همزمان فرصت خوبی برای حماس و حزب الله فراهم می کند تا میدان را به نفع خود تغییر بدهند.

نیروهای مقاومت با تغییر تاکتیک خود و تغییر آرایش نظامی می‌توانند ارتش اسرائیل را وارد جنگ فرسایشی و طولانی مدت کنند که موجب تضعیف این ارتش شود و در نهایت فلسطینی‌ها و ملت‌های عرب به حقوق از دست رفته شان دست پیدا کنند.

عصمت منصور در ادامه گفت: محور مقاومت برگه‌های برنده‌ی مهمی در اختیار دارد و از همه مهمتر این محور از پشتیبانی مردمی بزرگ در کشورهای عربی و اسلامی برخوردار است که به پیگری اهداف مشروع تاریخی، دینی و قانونی خود کمک زیادی می کند. محور مقاومت می‌تواند در برابر زورگویی رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا انجام می‌شود، بایستد.

عصمت منصور در ادامه گفت: اسرائیل در حال حاضر احساس پیروزی و قدرت می کند، این احساس برای اسرائیل گمراه کننده و کشنده است. این احساس موجب می شود نتانیاهو و کابینه افراطی او وارد ماجراجویی احمقانه، طولانی مدت و پرهزینه‌ با حمایت آمریکا شود. هم اکنون اسرائیل برای ترمیم بازدارندگی خود، چهار کشور عربی را بمباران می کند، این دست درازی پیامد خوبی برای نتانیاهو نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس